Συστημική Παιδαγωγική I και II
Η Συστημική Παιδαγωγική Ι και II είναι ένα εξειδικευμένο σεμινάριο που συγκεντρώνει μια φιλοσοφία και μια μεθοδολογία που μπορεί να εφαρμοστεί στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ο παιδαγωγός εξοικειώνεται με την Συστημική Σκέψη και την εφαρμόζει στην τάξη, είτε κατά τη διδασκαλία κοινωνικό-συναισθηματικών δεξιοτήτων στους μαθητές είτε κατά τη συμβουλευτική υποστήριξη των stakeholders (μαθητές, γονείς) είτε για την προσωπική του ενδυνάμωση και ανάπτυξη στο δύσκολο ρόλο που επιτελεί.
Το πιστοποιημένο σεμινάριο Συστημική Παιδαγωγική Ι και II συμπεριλαμβάνει διδασκαλία θεωρίας, βιωματικές ασκήσεις ατομικές, ζευγαριών, ομαδικές, ολομέλειας, παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης μέσα από την εκπαιδευτική πράξη, εποπτεία.
Η Συστημική Παιδαγωγική Ι και II απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε τελειόφοιτους παιδαγωγικών τμημάτων ενώ μπορούν υπό προϋποθέσεις να συμμετέχουν και παιδαγωγοί που εργάζονται σε ιδιωτικά πλαίσια. Για τη συμμετοχή στο εξειδικευμένο σεμινάριο Συστημική Παιδαγωγική Ι και II είναι απαραίτητη τηλεφωνική συνέντευξη.
Το πιστοποιημένο σεμινάριο Συστημική Παιδαγωγική Ι και II διαρθώνεται σε τρία τετράωρα εργαστήρια με πρωτότυπο υλικό, καθορισμένη δομή και βιωματικές ασκήσεις. Ενδεικτικά θέματα: Όρια – Επικοινωνία – Stress. Η Συστημική παιδαγωγική Ι και II διεξάγεται είτε διαζώσης είτε ως webinar.
Κόστος 120 ευρώ
12 ώρες κατανεμημένες σε 3 τετράωρα εργαστήρια
Τηλέφωνο επικοινωνίας 6972104250
Email: georgiadou@chessproject.gr
Η Συστημική Παιδαγωγική Ι διεξάγεται είτε διαζώσης είτε ως webinar. Ολοκληρώστε, και συνεχίστε με τη Συστημική παιδαγωγική ΙΙ. Παρέχεται βεβαίωση συμμετοχής από το πιστοποιημένο ΚΔΒΜ ΠΟΡΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ
Το σεμινάριο υλοποιείται από το πιστοποιημένο ΚΔΒΜ ΠΟΡΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ (ΦΕΚ 1520/τ.Β’/ 7.5.2019)
Είσαι παιδαγωγός! Μπορείς να κάνεις το αδύνατον δυνατό!

Ιωάννα Γεωργιάδου
Κοινωνική Κλινική Ψυχολόγος (MSc)
Δρ. Ειδική Παιδαγωγός
Συστημική Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια

Αναλυτικό περιεχόμενο
1ο Εργαστήριο «Διαχείριση ορίων στη σχολική τάξη»
- Όρια: ορισμοί
- Γενικές αρχές: τα ναι και τα όχι των ορίων
- Αποτελεσματικότητα: οι θετικές και οι αρνητικές συνέπειες
- Σχολική παραβατικότητα και όρια: ανατρέποντας μύθους
- Βιωματική άσκηση
2ο Εργαστήριο «Δεξιότητες επικοινωνίας με τους μαθητές»
- Επικοινωνία: πολλαπλές μορφές της επικοινωνίας και πώς μπορεί να τις αξιοποιεί ο παιδαγωγός;
- Τα επίπεδα της ακρόασης.
- Ενεργητική ακρόαση: ορισμοί
- Ενεργητική ακρόαση: τεχνικές και να ακούω και να ακούγομαι
- Βιωματική άσκηση
3ο Εργαστήριο «Διαχείριση του εργασιακού στρες»
- Εργασιακό στρες: το burning-out και πώς μπορεί να το αποφύγει ο παιδαγωγός;
- Επιβαρυντικοί παράγοντες – προφυλακτικοί παράγοντες
- Άγχος στην τάξη: σπάζοντας το φαύλο κύκλο της αταξίας
- NLP: το εργαλείο του παιδαγωγού για επιβίωση σε μια απαιτητική εργασία
- Βιωματική άσκηση χαλάρωσης


